مطالب پیشنهادی:

 

دهمین دوره کارگاه شخصیت‌شناسی با مدل MBTI روز پنج‌شنبه و جمعه ۳ و ۴ اسفند ۱۳۹۶ در تیپ‌شناسی نوین برگزار شد و این بار هم مثل ۹ دوره قبلی پذیرای دانشجویانی باهوش و همدل بودیم و همین موضوع باعث شد تا در این دوره هم مثل دوره‌های قبلی خاطراتی شیرین و ارزشمند از تحول و دوستی رقم بخورد.

آرسام هورداد

با ما همراه باشید تا گزارش مختصری از این دوره را با هم مرور کنیم.

دهمین دوره کارگاه MBTI با تغییراتِ مهمی نسبت به دوره‌های قبلی همراه بود. از جمله این تغییرات می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

۱. کارت‌های رنگی مخصوص هر تیپ شخصیتی برای اولین بار در کارگاه‌های تیپ‌شناسی نوین به شرکت‌کنندگان ارائه شد. این کارت‌ها همان Type Headهای رسمی CPP هستند که با ترجمه و تایپوگرافی خاص تیپ‌شناسی نوین بازطراحی شده‌اند.

۲. در این کارگاه خوراکی‌های اوقات پذیرایی را تغییر دادیم و با منوی متنوع‌تری از دوستان پذیرایی کردیم.

۳. برای آشنایی سریع‌ترِ دوستان با یکدیگر و تعامل بهتر و سریع‌تر اسامی هر یک از شرکت‌کنندگان را روی کارت آن‌ها درج کردیم. تا پیش از این، برای این کار فلسفه و دلیلی نداشتیم اما حالا و با گذشت ۱۰ دوره احساس می‌کنیم «تعامل» لازمه شناخت تیپ‌های شخصیتی است و سنگ بنای تعامل، داشتن شناخت از یکدیگر است، پس چه شروعی بهتر از آشنا شدن با اسم و نام و نشان یکدیگر؟!

یکی از ویژگی‌های جالب توجه این دوره تنوع شخصیتی، سنی و شغلی شرکت‌کنندگان بود به طوری که از دکتری تا لیسانس و از مدیرعامل تا دانشجو در کلاس حاضر بودند و هر کدام با انگیزه مخصوص خودشان در این دوره شرکت کرده بودند: از دبیر ادبیات، مدیر امور مالی، مدیرعامل گرفته تا مهندس عمران و مدیر IT. در واقع یکی از افتخارات مهم ما در این ده دوره این بوده که پذیرای طیف گسترده‌ای از علاقه‌مندان بوده‌ایم.

مربیان و تسهیل‌گران این دوره آقای محمد امین‌زاده و خانم نفیسه سمنانی بودند که به برگزاری هرچه بهتر دوره کمک زیادی کردند. ضمن اینکه افتخار داشتیم در روز دوم کارگاه میزبان جناب آقای ابوالفضل رحیمی مدیرعامل محترم شرکت سلام و از دوستان بسیار خوب آقای هورداد باشیم. ایشان قول برگزاری یک دوره MBTI را به پرسنل محترم شرکتشان داده بودند و قصد داشتند از نزدیک با فعالیت‌های کارگاهی و تئوری MBTI آشنا شوند.

کارگاه mbti

در پایان نیز به روال همیشگی عکسی به یادگار با دوستان خوب و خوش‌اخلاق این دوره گرفتیم تا به این ترتیب دهمین دوره کارگاه MBTI هم با موفقیت به پایان برسد. امیدواریم شما را هم در دوره‌های بعدی این کارگاه کاربردی ملاقات کنیم.

آرسام هورداد

[ تیپ‌شناسی نوین ]

گروه تیپ‌شناسی نوین (تایپ‌شناسی) به سرپرستی آرسام هورداد به ارائه آموزش‌های نوین خودشناسی و توسعه فردی می‌پردازد

مطالب مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *